[mara na informatics.muni.cz: strip0 na EIDE100]

Martin Povolny xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Listopad 26 17:57:03 CET 2001

Forwarduju zpravu od kolegy, ktery zkousel udelat strip (raid0)
na pocitaci se dvema shodnymi 40GB ide disky.
Rychlost testoval pomoci hdparm -t. Treba se to nekomu hodi.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny

...one can now boot directly into emacs from LILO or GRUB,
and thus avoid the need for an operating system entirely... -- LWN