[mara na informatics.muni.cz: strip0 na EIDE100]

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Listopad 26 18:20:17 CET 2001

xpovolny na aurora.fi.muni.cz (Martin Povolny) writes:

> Forwarduju zpravu od kolegy, ktery zkousel udelat strip (raid0)
> na pocitaci se dvema shodnymi 40GB ide disky.
> Rychlost testoval pomoci hdparm -t. Treba se to nekomu hodi.

RAID Howto rika presne: neinstalujte raid na disky na stejnem
kabelu. Asi vedi proc.

Takove zpomaleni bych cekal u mirroringu, u strippingu by to asi
nemuselo byt tak hrozne, ale asi se ceka na dokonceni diskove operace
na druhem disku.

Brno, Czech Republic