Jde vytahnout .config z prelozeneho jadra ?

Vitezslav Zivota zivota na waksystem.cz
Pondělí Listopad 26 18:19:55 CET 2001

> Existovalo nekolik pokusu o zarazeni takoveho patche do jadra, ktery by
> umoznil uschovat v jadre soubor .config, ale vsechny byly nakonec
> odmitnuty s tim, ze je to nejakym zpusobem nedotazene (Linus vzdy rikal,
> ze to zaradi, pokud to bude slusne implementovane).
>
> Jeden z nich pouziva SuSE ve sve distribuci, takze bezici jadro ma (tusim)
> soubor /proc/config.gz.

SuSE nepouzivam, ale toto se mi libi...

On to je kernel z kernel.org, ten patch v nem urcite neni. Prekladal jsem to
vic nez pred rokem na svym pc pro jinej pocitac, na kterezto sunce by se to
prekladalo asi tyden a ten strom jadra mi casem kamsi zmizel z disku...,
bohuzel i s .config.

Ten patch asi hledat nebudu, ono to zase tak specialne konfigurovany nebylo
a tentokrat si ten .config urcite schovam, ale dik za nasmerovani.

Vita