OT: Linux ve zdravotnictvi

David Toman toman na spszl.cz
Pondělí Listopad 26 21:48:34 CET 2001

Wed 31. October 2001 13:28 Karel Salavec wrote>

>Kdo chce kam, ...
>Spolehlivost je taky prijatelna? Dost by mne vydesilo, kdybych na ARO videl
>napr. na pocitaci pro monitorovani zivotnich funkci winy

Dnes jsem si vzpomnel na to, ze se to tu probiralo :)

Dival jsem se v TV na nejaky dokument o operacich oci a ukazovali jak se pri
tom pouzivaji pocitace. Presne to pry zjisti co je spatne, ulozi na kartu a
tato karta se potom da to toho laseru ktery provede samotny zakrok.

A co si myslite, ze tam bylo za OS ?

Samozrejme Windows (95 nebo 98) :(( V rozliseni asi 640x480 takze byla krasne
videt ikona "Tento pocitac" atd.

Radsi ani nepremyslim nad tim co by se stalo kdyby to nahodou hodilo BSOD a
laser jel dal ... Snad je to nejak osetrene.

Sorry za OT ale celkem mne to prekvapilo a kdyz uz se to tu probiralo tak
jsem se rozhodl to sem napsat...

--
		S pozdravem David Toman

email: dato na centrum.cz toman na spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24
SMS: sms na click.cz

WWW - http://david-toman.org - zruseno
EMAIL - email na david-toman.org - zrusen