bonding nezvysi rychlost prenosu?

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Pondělí Listopad 26 21:40:23 CET 2001

David Trcka wrote:

> Aaaaa! Ted mi to doslo. Jestli to spravne chapu, ma to smysl pouze, kdyz
> takovyhle spoj vede treba do switche, ktery podporuje etherchannel, a za
> nim je vice stanic (s ruznymi MAC adresami)?

Poustim se do spekulovani, ale neumi to rozkladat az vice nez jen jeden
prenos?
priklad:
kdyz budete stahovat iso  image jednou, tak rozdil nepoznate, protoze se
stejne prenasi po jednom kanalu (spoji).
pokud budete stahovat dva, tak Vam kazdej pojee na 100, tj. kazdej
pojede po jednom kanalu.

Ale jak rikam, je to cista spekulace.