Dotaz na RPM

Jiri Cvrk cvrk na mistral.cz
Pondělí Listopad 26 19:35:04 CET 2001

Dd,

muzete mi prosim osvetlit, jak poznam pro jakou distribuci balicek je?
Stahl jsem totiz diald z freshmeat.net , nalezl do RH7.1CZ, ani
nemuknul, ted mi nejak nejde odinstalovat, pri chodu hlasi cosi o
chybejicich modulech ale zjevne bezi, neb modem vytaci.

Jelikoz jsem zacatecnik a cela sestava diald&spol. mi nechodi, tak
marne hledam, kde je chyba v konf. souborech. Pritom si ale nejsem
jist, zda mam spravny diald :). Jiny diald verze 1. jsem ale nikde
nenasel.

Jak to vubec s kompatibilitou rpm balicku je? Obavam se, ze muj postup
s tou instalaci (aniz bych si byl jist, ze je to spravny soubor) je
dost sileny. Zrejme vsichni vi, jak na to a zminku o tech zakladnich
problemech jsem jaksi nenasel. :-)

Dik.
--
S pozdravem,