Dotaz na RPM

Úterý Listopad 27 10:46:55 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001, Jiri Cvrk wrote:

> muzete mi prosim osvetlit, jak poznam pro jakou distribuci balicek je?
> Stahl jsem totiz diald z freshmeat.net , nalezl do RH7.1CZ, ani
> nemuknul, ted mi nejak nejde odinstalovat, pri chodu hlasi cosi o
> chybejicich modulech ale zjevne bezi, neb modem vytaci.

Co konkretne to hlasi?
Verze systemu/distribuce obvykle v balicku explicitne uvedena neni.

> Jelikoz jsem zacatecnik a cela sestava diald&spol. mi nechodi, tak
> marne hledam, kde je chyba v konf. souborech. Pritom si ale nejsem
> jist, zda mam spravny diald :). Jiny diald verze 1. jsem ale nikde
> nenasel.

diald je sice vyborne konfigurovatelny, ale de fakto mrtvy. Pouziva se ppp
on demand.

> Jak to vubec s kompatibilitou rpm balicku je? Obavam se, ze muj postup
> s tou instalaci (aniz bych si byl jist, ze je to spravny soubor) je
> dost sileny. Zrejme vsichni vi, jak na to a zminku o tech zakladnich
> problemech jsem jaksi nenasel. :-)

Kompatibilita je zavisla na knihovnach, ktere resi zavislosti uvnitr
balicku. Dalsi problem muze byt se skripty (pokud jsou reseny v zavislosti
na jednu konkretni distribuci), pripade verzi jadra a pod. Doby maintainer
balicku tyto zavislosti do neho dopise (pripadne do dokumentace ci do
popisky).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz