Redhat vs. SuSE

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Listopad 27 07:54:38 CET 2001

Ja treba do domaci komp s pomalym a drahym pripojenim pres telekomunisty
bych *MOZNA* SUSE zvolil vzhledem k 6 CD, ale to bych si je musel prinest z
prace, pro doma bych to za to nedal.
Ale v situaci, kdy mam
-linku 256kB
-tak 2300,- neni ve firme zasadni suma
-nasazeni je pouze na serverech
-znam anglicky
-nejsem zacatecnik
co maji ty distribuce za prednosti a nevyhody ?

Martin Reiser

>Za tu cenu nakoupite v knihkupectvi nejmene dvojnasobny pocet stran v
>knihach zabyvajicich se Linuxem.

>Ma smysl spise uvazovat o tom, komu a proc ty penize davate a co od toho
>ocekavate (napr. instalacni podporu, podporujete jejich vyvojare nebo
>chcete podporit treba pisatele nejake knihy o Linuxu).

Kazdy muze prispet jak chce. Nekdo si koupi krabici, jiny stahne ISO
obraz, vypali a pak pise poctive bugreporty nebo prelozi nejakou ceskou
manualovou stranku. Nekomu muze treba vadit, ze distributor dela s
nejakymi vecmi tajnosti nebo ze pouziva komponenty, ktere jsou prilis nove
apod.