Redhat vs. SuSE

Pondělí Listopad 26 22:51:58 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001 radek.karaffa na ct.cz wrote:

> [...]
[...]

Za tu cenu nakoupite v knihkupectvi nejmene dvojnasobny pocet stran v
knihach zabyvajicich se Linuxem.

Ma smysl spise uvazovat o tom, komu a proc ty penize davate a co od toho
ocekavate (napr. instalacni podporu, podporujete jejich vyvojare nebo
chcete podporit treba pisatele nejake knihy o Linuxu).

Kazdy muze prispet jak chce. Nekdo si koupi krabici, jiny stahne ISO
obraz, vypali a pak pise poctive bugreporty nebo prelozi nejakou ceskou
manualovou stranku. Nekomu muze treba vadit, ze distributor dela s
nejakymi vecmi tajnosti nebo ze pouziva komponenty, ktere jsou prilis nove
apod.

V jinych pripadech muze byt volba distribuce podminena i kamaradem nebo
aplikaci, ktera je pro danou verzi certifikovana. Moznosti je spousta, ale
*HLAVNE* by se s toho nemela delat ideologie nebo nabozenstvi (ona je i
zdrava soutez prospesna).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz