prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Novogear novogear na novogear.cz
Úterý Listopad 27 09:09:12 CET 2001

> Tak ted se ve Vas uz uplne nevyznam.
> Kdyz jste puvodne vykrikoval, ze linuxconf a webmin
> jsou pro Vas zbytecne, vetsina si asi myslela,
> ze Vam vadi nabubrela standardni instalace.
> Proto hlasky "vi je vsude stejne"
> (mimochodem, myslim, ze jsem nikdy nepouzil standardni
> instalaci u neceho, co dovolilo volitelnou - chci vedet
> co se mi tam nas..ype)

Moje prvni odpoved na  tema "Re: prechod z Redhat na SUSE-rozdily"
obsahovala vetu.
Hlavne mi v Linuxu nebezi zbytecne PRO MNE nepotrebny Linuxconfig,
nebo Webmin.

Myslel jsem to tak, ze radeji pouzivam YaST, vsimnete si prosim, se slova
"pro mne" jsou napsana velkym pismem. Chtel jsem tim taky prezentovat,
ze YaST je podle meho nazoru lepsi konfiguracni nastroj, nez Linuxconf nebo
Webmin. Nikomu neberu jiny nazor.
Diskuze se rozproudila v okamziku jak padl nazor, ze pri administraci Linuxu
je treba mu rozumet a konfiguraci provadet editaci souboru, nacez ja jsem
oponoval, ze mi na to staci YaST a jsem spokojen.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz