midi klavesy

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Úterý Listopad 27 11:15:03 CET 2001

    JV> netusite nekdo jak pripojit midi klavesy k PC?

Hlavně je potřeba mít kabel :-) a zvukovou kartu která to podporuje.
Posílat MIDI na klávesy umí přehrávat (s patřičnými volbami) například
playmidi, přijímat MIDI z kláves například rosegarden (po nastavení
vstupního zařízení v menu "Midi").  Už je to dost dlouho co jsem to
zkoušel, takže detaily (jako které moduly je potřeba do jádra apod.) si
nepamatuji ale jeden podstatný detail byl že konektor "OUT" (resp. "IN")
kabelu bylo potřeba strčit na klávesách do díry označené "IN"
(resp. "OUT").

Milan Zamazal

--
When you're in a fight with an idiot, it's difficult for other people to tell
which one the idiot is.                       -- Bruce Perens in debian-devel