midi klavesy

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Listopad 28 08:42:04 CET 2001

>     JV> netusite nekdo jak pripojit midi klavesy k PC?
>
> Hlavně je potřeba mít kabel :-) a zvukovou kartu která to podporuje.

kabel staci aj original midi (petkolik na oboch stranach) len potom
treba spravit redukciu z toho co pouzivaju zvukovky. na nete niekde tu
schemu najdes, ja ju mam na lide.pruvodce.cz/zz (tam niekde v polozke
bastl) ale neviem ci tem web este ide.

> nepamatuji ale jeden podstatný detail byl že konektor "OUT" (resp. "IN")
> kabelu bylo potřeba strčit na klávesách do díry označené "IN"
> (resp. "OUT").

to je jasne ;) midi totiz pouziva prudovu slucku a na konci je optoclen
;)

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"