test linux-konference & tty (console) bez VGA ?

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Úterý Listopad 27 18:00:33 CET 2001

Zdravim
1. Dnes mi neprisly zadny maily z linux-konference takze zkousim neco
poslat jestli je vse funkcni ;-))))
BTW - nedeje se neco na ceskem interentu ?!? protoze mi chodej maily z
z USA a pod, ale z ceskejch luhu a haju nejak nic resp. velice sporadicky
a stav je setrvaly jiz od vcerejska :-(((((((((

2. Vcera (nebo predevcirem) jsem vznasel dotaz na nefunkcni praci s
consoli bez VGA. Vzhledem k tomu, ze se nikdo neozval zkusim ho
preformulovat :) (zjednodussit)
Tak tedy:
Je v podstate mozne pracovat s PC klavesnici a PC speakrem bez VGA ?
Nebo tomu, v prislusnych driverech jadra, neco zasadne brani ?
Sam jsem pohledem do zdrojaku jadra nic takoveho nenasel, ale nejsem
jadernym odbornikem ;-))) takze jsem mohl neco prehlednout ;-(

Dik za kazdy napad a nasmerovani

Martin