test linux-konference & tty (console) bez VGA ?

Petr Hodan thalez na admins.cz
Úterý Listopad 27 23:58:12 CET 2001

DD,

On Tue, 2001-11-27 at 18:00, martin.kula na deltaes.cz wrote:
> Zdravim
> 1. Dnes mi neprisly zadny maily z linux-konference takze zkousim neco
> poslat jestli je vse funkcni ;-))))
> BTW - nedeje se neco na ceskem interentu ?!? protoze mi chodej maily z
> z USA a pod, ale z ceskejch luhu a haju nejak nic resp. velice sporadicky
> a stav je setrvaly jiz od vcerejska :-(((((((((

taky to sleduju :-)

> 2. Vcera (nebo predevcirem) jsem vznasel dotaz na nefunkcni praci s
> consoli bez VGA. Vzhledem k tomu, ze se nikdo neozval zkusim ho
> preformulovat :) (zjednodussit)
> Tak tedy:
> Je v podstate mozne pracovat s PC klavesnici a PC speakrem bez VGA ?
> Nebo tomu, v prislusnych driverech jadra, neco zasadne brani ?
> Sam jsem pohledem do zdrojaku jadra nic takoveho nenasel, ale nejsem
> jadernym odbornikem ;-))) takze jsem mohl neco prehlednout ;-(

samo lze, tiskarna na lp0 muze byt concole (hledejte support console on
par port v konfiguraci jadra) - fakt to funguje, nejlepci je nejaka
stara jehlickova :-) Je to ten spravnej rachot... :-))))

> Dik za kazdy napad a nasmerovani
>
> Martin

Neni zac, Petr