Jak koupit notebook bez Windows ?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Listopad 27 14:11:27 CET 2001

Ahoj
### Tomas Honzak napsal dne 22 Nov 01, v 21:20 :

> Tak tohle jsem zkousel (nb Toshiba, WinME :-) a skoncilo to tim, ze
> prodavac prohlasil, ze notebook stoji celou cenu zelezo a WinME je v
> podstate darek v cene NB, stejne jako pribaleny M$ Works 6.0 ci co to u
> toho jeste bylo...
Jo, asi tak. Stejně na faktuře od distributora to rozepsané nejspíš
nebude, bude do dohromady s jedinou cenou. Dávají zpravidla na OEM
Windows taky 22% DPH, tak co.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail