Jak koupit notebook bez Windows ?

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Listopad 28 05:05:03 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 08:36:53PM +0000, Zdenek Drvota wrote:
> Ahoj

Pokud by se Vám podařilo to dostat z toho prodavače písemně, tak
ho můžete zažalovat, protože tohle je zcela ostře v rozporu se
zákonem o ochraně hospodářské soutěže. Ale u soudu Vás zastupovat
nebudu -- sedím v Americe.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Sometimes it is said that man cannot be trusted with the
government of himself. Can he, then, be trusted with the
government of others?
	-- Thomas Jefferson, in his 1801 inaugural address