Redhat vs. SuSE

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Listopad 27 11:44:38 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 08:33:32AM +0100, Novogear wrote:

> A myslite si ze tyto knihy jsou vhodne pro zacatecniky?
> Kniha "Linux dokumentacni projekt" je zacatecnikovi na nic.
> Mam skoro vsechny knihy zabyvajici se Linuxem v cestine,
> ale opravdu je pro mne nejlepsi manual  ze SuSE.
> Ondrej Prokop

Moje řeč. Nejvíc jsem se o Linuxu dozvěděl z knih:

Brodský, Skočovský: Operační systém UNIX a jazyk C (12 let stará)
Welsh, Kaufman: Používáme Linux
Sobell: Linux - Praktický průvodce

a vůbec nejvíc z manuálu SuSE, kde je spousta praktických rad,
které se jinde hledají jen těžko nebo jsou v agličtině, kterou
chápu přeci jen trochu pomaleji, než češtinu. Při dial-upu je
pro mne kvalitní tištěná dokumentace přeci jen zajímavější,
i když nikdy není tak aktuální jako on-line. Těch 8 CD také
není k zahození, nemusím nic stahovat. Poslední RedHat jsem
viděl na 7-mi CD za 1000,-Kč a tištěný manuál byl velice tenký.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz