Redhat vs. SuSE

Úterý Listopad 27 10:29:24 CET 2001

On Tue, 27 Nov 2001, Novogear wrote:

> A myslite si ze tyto knihy jsou vhodne pro zacatecniky?
> Kniha "Linux dokumentacni projekt" je zacatecnikovi na nic.
> Mam skoro vsechny knihy zabyvajici se Linuxem v cestine,
> ale opravdu je pro mne nejlepsi manual  ze SuSE.

Knih je spousta a o RH dokonce jsou i pro zacatecniky, treba Ucime se Red
Hat Linux.

Prosim - neflamesujte to, co vubec neni potreba a hlavne to vubec nema
nejaky rozumnejsi vyznam (anzto to neni zalozeno na rozumnych
argumentech). Rozumnym duvodem je sada knih v cestine, ale neni pravda, ze
se podobne knihy nedaji koupit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz