Jak zjisti kapacitu prazdneho CD-R(W)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 27 21:53:10 CET 2001

On Tue, 27 Nov 2001, Frantisek Barancik wrote:

> Zdravim tuto konferenci,
>
> Dostaly se mi do ruky media, na kterych neni vubec nic napsano, tim padem ani
> nevim, jakou maji kapacitu. Pomoci cdrecordu jsem k vysledku nedosel. Mozna
> by to slo zjistit pomoci paleni dummy, ale to je dost nesikovna metoda.

Tak tomu dost dobre neverim. Ted jsem sel kolem stroje s Wirama a schvalne
jsem tam zkusil dat media klasicka i 80 minutova a Easy CD Creator mi vzdy
potvrdil, ze tam mam tu velikost.

Takze bych pro cdrecord zadal prametr -v pripadne dalsi a urcite se musi
dostat ke stejnym vysledkum. Je to IMHO HW vlastnost vypalovacky.

R.V.