VYRESENO: Jak zjisti kapacitu prazdneho CD-R(W)

Frantisek Barancik fbarancik na rej.cz
Úterý Listopad 27 23:40:28 CET 2001

Tak jsem vyzkousel cdrecord -v a vysledek se krasne dostavil. Dokonce jsem
zjistil i vyrobce CD-R a dalsi zajimave udaje ;-)
Akorat nechapu, proc lead in zacina v zaporu a velikost CD je pak 97:27/06.
Vysvetli mi to tu nekdo?
Diky

Tady je muj vypis z cdrecordu:

[root na PC02 /root]# cdrecord -v dev=0,0,0 -msinfo
Cdrecord 1.10 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2001 Jörg Schilling
TOC Type: 1 = CD-ROM
scsidev: '0,0,0'
scsibus: 0 target: 0 lun: 0
Linux sg driver version: 3.1.20
Using libscg version 'schily-0.5'
atapi: 1
Device type    : Removable CD-ROM
Version        : 0
Response Format: 1
Vendor_info    : 'ATAPI   '
Identifikation : 'CD-R/RW 8X4X32  '
Revision       : '5.IV'
Device seems to be: Generic mmc CD-RW.
Using generic SCSI-3/mmc CD-R driver (mmc_cdr).
Driver flags   : SWABAUDIO
Drive buf size : 6666240 = 6510 KB
Current Secsize: 2048
  ATIP start of lead in:  -11619 (97:27/06)
  ATIP start of lead out: 359849 (79:59/74)
Disk type:    Short strategy type (Phthalocyanine or similar)
Manuf. index: 34
Manufacturer: DIGITAL STORAGE TECHNOLOGY CO.,LTD

--
Frantisek Barancik
www.rej.cz