Penguin - hracka

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Listopad 28 00:11:29 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 11:41:02AM +0100, tom wrote:
> Snad nebude dotaz prilis technicky ... nevite nekdo,
> kde se da sehnat plysovy linux-penguin?

Pokud se vypravíte do Brna, tak v Ikei (to je ten obchodák se
skandinavským nábytkem v krabicích). Na jedmom místě je taková
nádoba plná dětských hraček a vedle krokodýlů, medvědů atd. tam
najdete i tučnáky. Stojí myslím asi dvacet korun za kus a jsou
mnohem hezčí než třeba ti co jsem je viděl na Invexu ve stáncích
některých firem.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467