Arts demon a AC97 (via8233) u KT266

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Středa Listopad 28 08:56:26 CET 2001

Zdravím všechny,
mám takovy problémek. naistaloval jsem MDK 8.1 s KDE-2.2.1 a
pokud mám nastavený Arts demon, tak zvuk příšerně škručí.
Pokud ho vypnu, tak vše jede v pohodě, teda ten zvuk, ale při
přehrávání např. mp3 souborů a provedené akci se stane následující.
Nejprve se přehraje mp3, potom se ozve zvuk na události, potom XMMS
zařve, že mu někdo sebral mixér. To odsouhlasím ,spustím znovu
přehrávání a situace se opakuje.
Pokud je Arts zapnutý, tak je to v pořádku, ale zvuk se nedá
poslouchat. Navíc mi potom nezvučí hry ani mplayer.
Co jsem našel v konferencích, ohledně nastavení Alsy.to nepomohlo,
ani nastavení pevné vzorkovací frekvence.

    Petr Laščák