Arts demon a AC97 (via8233) u KT266 - Vyreseno

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Čtvrtek Listopad 29 07:24:54 CET 2001

Petr Lascak pise:
> Zdravím všechny,
> mám takovy problémek. naistaloval jsem MDK 8.1 s KDE-2.2.1 a
> pokud mám nastavený Arts demon, tak zvuk příšerně škručí.
> Pokud ho vypnu, tak vše jede v pohodě, teda ten zvuk, ale při
> přehrávání např. mp3 souborů a provedené akci se stane následující.
> Nejprve se přehraje mp3, potom se ozve zvuk na události, potom XMMS
> zařve, že mu někdo sebral mixér. To odsouhlasím ,spustím znovu
> přehrávání a situace se opakuje.
> Pokud je Arts zapnutý, tak je to v pořádku, ale zvuk se nedá
> poslouchat. Navíc mi potom nezvučí hry ani mplayer.
> [...]
  No tak si odpovim sam :-). Jedine co uspokojive funguje s Alsou je
  vzorkovaci frekvence 48 kHz. Jakakoliv jina ma problemy, pry to resi
  maintainer modulu. Dale je mozno pouzit drivery od VIA Tech., ale
  ty jsou pouze closed source a jen pro vybrane distribuce a jadra.
  2.2.16 ,2.4.0., RH 7.0 a MDK 8.0 z tech znamejsich. Nic novejsiho neni.
  Ale na druhou stranu mi tech 48 kHz docela staci. Ono od on-board zvuku
  asi nelze chtit kvalitu jak od SB-Live.

      Petr Lascak