DNS & multiIP hosts

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Listopad 28 10:53:56 CET 2001

Prajem prijemny den.

Dostal som poziadavku na DNS takehoto rangu:
- existuje webovsky site (napr www.test.sk), ktory
je na dvoch pocitacoch (dve IP adresy nazvime si ich
IP1 a IP2). Konzistenciu dat si zarucuju oni.
- DNS ma vratit primarne adresu IP1 ak funguju obidva.
Ak padne server IP1 ma vratit adresu IP2. Ak pravdaze
zacne fungovat zase prvy server opat ma vratit IP1.

Pravdaze DNS server moze vracat vzdy obidve IP adresy,
ale v tom poradi ako som uviedol. Nie som si isty
co by spravil klient ked vrati ako prvu IP adresu toho
spadnuteho servera. Mrkne sa potom aj na tu druhu?
Ak ano tak len uvediem ich obe a je to.
Pomoze mi funkcia "sortlist" v DNS (podla popisu asi nie)?
Ma to niekto odskusane? Klienti pre dany webserver budu MSIE5
a vyssie na OS MSWin9X. Kedze ten site tak zatial neexistuje,
nemam to ako odskusat. Chcu odo mna popis ako sa to chova.
Vopred dakujem za kazdu radu.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator