Seagate Barracudda 40GB a UDMA

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 29 11:20:00 CET 2001

> Skvelé, takže jsem až dosud jel na na ATA33. Myslíte si, že by
> IBM-DTLA-305020 20GB v kombinaci se SE440BX jely bez problémů
> s hdparm -X68 ? Už jsem jednou přišel podobným způsobem o data
> a nemám chuť to opakovat. Byl to WD a možná za to ani nemohl,
> protože po přeformátování jede zas a bez problémů. Výkon na něm
> už raději nešponuji.

No, v howto radej, abyste si remountnul ten disk na read-only, pak setnul
hdparmem a zkouset brouzdat po disku. Kdyz to vymrzne, tak dloubnete do
resetu a jedete dal(pri starym nastaveni). Kdyz jsem to u disku zkousel, tak
bud mi to ten disk vyhodil, ze je to na nej moc(ze to nezna), nebo zacly bejt
problemy(naky to I/O error) hned po prvnim 'ls' ktery nemel nakesovany.

--
S pozdravem
                 Kebert Martin