Smysl a clenove konference

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Středa Listopad 28 11:38:08 CET 2001

Zdravim

Tak se mi stala zvlastni vec. Po mem dotazu na tty bez VGA se kolegovi,
pravdepodobne pres ICQ, ozval nekdo z tehle konference a zajimal se o to k
cemu to potrebuji, ze problem neni trivialni odpoved do konference ze psat
nebude, pripadnou pomoc mi nabidl uplatou (byt symbolickou);-(((((((((
Delal strasne chytryho pritom stacilo do konference napsat neco ve smyslu
Jooooooooo o tom vim, resit to (ne)jde, ale rozhodne to neni trivialni ...
nebo tak neco, kdyz uz se nechce (nebo nemuze) vyjadrit konkretne,
eventuelne drzet hubu ......

No to jsem netusil jaci kreteni se mohou mezi lidem linuxovym taky
vyskytnout. ;-((((((((((((((
Nevim o koho jde, ale pisu to sem aby jste si udelali obrazek co se
vsechno muze stat. (nebo kdo se muze stat ? :))))))))))))

Dotycnemu timto sdeluji at si necha sve rozumy pro sebe a neobtezuje!

S pozdravem

Martin