tty (console) bez VGA ?

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Středa Listopad 28 09:28:27 CET 2001

Zdravim

On 27 Nov 2001, Petr Hodan wrote:

> DD,

> samo lze, tiskarna na lp0 muze byt concole (hledejte support console on
> par port v konfiguraci jadra) - fakt to funguje, nejlepci je nejaka
> stara jehlickova :-) Je to ten spravnej rachot... :-))))

Hmm, ale jak se zminuji vyse tak mi nejde o consoli (tu mam na seriovym
portu) Ja potrebuji pracovat s PC klavesnici (a speakrem) ke kterym se
normalne pristupuje pres zarizeni /dev/tty[0-9]*. Nicmene kdyz nema VGA
tak mi pristup na zarizeni tty[0-9]* skonci s chybou 'No such device'.

Toz tak

Martin