prechod z Redhat na SUSE-rozdily

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Listopad 28 11:45:43 CET 2001

no a jste tam kde v RH bez konfiguracnich nastroju.
vi editor do ruky a hura na konfiguracni textove soubory

> To je to co se mi libi - MAM MOZNOST VOLBY -
> pouzivam co mi vyhovuje.

ted jste se prestralil, moznost volby v RH je,
nikdo Vas nenuti pouzivat vyssi konfiguracni nastroje.

> S pozdravem
>
> Ondrej Prokop
> webbot na telecom.cz

Och bajecne, tady jste zase nerozumel Vy mne.
Tim, ze se v SUSE bez YaST nehnu, jsem myslel to,
umisteni a obsah konfiguracnich souboru v SUSE
neznam, a tudiz se bez YaST neobejdu.
Asi jako se vy citite v RH (mozna).

Ale ono to ode mne nebyla spravna veta,
je to jen o tom, ze soucasne pouzivam jinou distribuci
a tahle jina je pro mne timpadem spanelska vesnice.
A tak nejak mi to v prvni chvili pripadalo. Bezne
postupy s vi editorem zname z RH proste nefungovaly.
Samozrejme, ze jsem si pak precetl takovy pekny serial
na suse.cz o tom, kde a jak se co pouziva pri startu
a k cemu je /etc/rc.config.

Opravdu se nechci prat ZA nejakou distribuci,
trvam na tom, ze prechod je vzdycky tragedie,
a pokud clovek NEMUSI, at zustane u te, ktere trochu rozumi.

radek.karaffa na ct.cz