prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pátek Listopad 30 18:09:50 CET 2001

Dne st 28. listopad 2001 11:45 radek.karaffa na ct.cz napsal(a):
> Och bajecne, tady jste zase nerozumel Vy mne.
> Tim, ze se v SUSE bez YaST nehnu, jsem myslel to,
> umisteni a obsah konfiguracnich souboru v SUSE
> neznam, a tudiz se bez YaST neobejdu.
> Asi jako se vy citite v RH (mozna).

Jednoducha odpocved:
Vzdyt to jsou preci jen skripty, takze neni problem si je precist, vygrepovat
prislusne promenne, kde se pouzivaji,...
Nejpozdeji za jeden den jste doma v RH i v SuSE

> Opravdu se nechci prat ZA nejakou distribuci,
> trvam na tom, ze prechod je vzdycky tragedie,
Tak jestl;i mi nekdo bude vykladat, ze muj prechod z RH na SuSE byla
tragedie...
> a pokud clovek NEMUSI, at zustane u te, ktere trochu rozumi.

Jak jsem jiz rekl, zorientovat se v jine distribuci je velmi jednoduche.
Staci jenom chtit. A bojim se, z pan Martin Reiser je v tomto ohledu trosku
liny. Ale nechci mu sahat do svedomi, mozna ze se jen jiz nekdy pri prechodu
na jinou distribuci spalil.

Ja osobne se dobrovolne priznam k tomu, ze jsem se pokusil o prechod z RH na
Debian. Bohuzel, dpkg byl na mne prilis inteligentni a ja nemel po ruce
zadneho Debian guru, takze se mi ho Debian (narozdil od RH, Slack, SuSE,
Corel-Linux) nepodarilo ani nainstalovat.

--
Oto 'tapik' Buchta