Smysl a clenove konference

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Listopad 28 12:06:10 CET 2001

Radek Vybiral wrote:

>A co je na tom jako spatneho?
>
>Kdyz na to dotycny neprijde sam a nema na to cas, aby to hledal, tak si to
>muze nechat od nekoho udelat.
>
>Zijeme v ere sluzeb, myslite si, ze pokud je Linux k dostani za
>manipulacni poplatky ze to tak musi byt i se sluzbami spojenymi s Linuxem?

Jednoduche pravidlo. Ten, kdo umi, se nikdy nebude chovat povysene a
mlhave. Proste Vam vysvetli oc jde a bud sam poradi nebo odkaze na
dokumentaci.
Druhe jednoduche pravidlo - dokumentaci se nevyhnete.
Treti jednoduche pravidlo - pokud v dotazu uvedete, ze jste napred
prostudoval tu a tu dokumentaci a az pote se ptate v konferenci (neb v
dokumentaci jste to nenasel - stat se muze, - dokumentaci pisi take
"jen" lide), bude se Vam venovat podstatne vice lidi. Je to proto, ze
jste si vazil jejich casu a napred tedy procetl dokumentaci. Na oplatku
si "ti druzi" budou vazit casu vaseho a zkusi poradit/pomoci.
Takze, jakpak znel puvodni dotaz? Samozrejme netvrdim, ze budu znat
odpoved, ale nekdo uz urcite poradi. Nezapomente dat vystizny nazev
threadu (rozhodne ne RE na tento).

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz