Smysl a clenove konference

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Středa Listopad 28 13:52:23 CET 2001

Dovolim si tedy jeste jednu repliku na dane tema, aby muj puvodni
prispevek nezustal nepochopen :)))
Co je na tom spatneho ??? No prece to, ze jsem polozil dotaz do konference
a ocekaval jsem pres konferenci nejakou (nebo ZADNOU) odpoved. Zatim
nejsem v situaci kdy potrebuji komercni pomoc (pokud lze vubec takovou
pomoc v dane situaci najit). A rozhodne neocekavam, ze me bude nekdo za
takovymto ucelem kontaktovat.
IMHO smyslem dotazu do konference je, ze pokud jsem hledal a nenalezl
odpoved ci reseni nejakeho problemu sam, zkusim se zeptat, jestli nekdo
neco takoveho neresil (nevi) protoze mi to usetri spoustu casu - vyresi
problem resp. ukoji mou zvedavost, v zavislosti na tom o co se jedna.
Zatim jsem nepodnikal zadne dalsi kroky.
Az budu potrebovat komercni pomoc tak si o ni reknu, treba pres
konferenci, s patricnym subjectem (komerce).
Tato zalezitost nema nic spolecneho s komercnimi sluzbami v oblasti
Linuxu.

Ehhh, skoda slov, stejne kdyz nekdo bude chtit tak si tento mail vysvetli
jinak nez jsem ho myslel a mene nejednoznacneji to napsat asi neumim.

Zatim

Martin