Mozilla a carkovane 'o'

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Listopad 28 12:16:31 CET 2001

Dobry den,
mam opet jeden problem s Mozillou. Respektive dva:

1. vsechny ceske znaky s diakritikou jsou v pohode, ale nejsem schopen napsat male carkovane 'o' - misto toho se ve vstupnim policku objevuje 'n' s carkou. Pouzivam ceskou klavesnici pod KDE, ale zkousel jsem to napr. i v GNOME. V ostatnich aplikacich - napr. KWord, je vse OK. Je to chyba Mozilly nebo nekde v nastaveni neceho u me? Snazil jsem se hledat v Bugzille, ale nedarilo se mi.

2. Pokud otevru nove okno pomoci JavaScriptu fci window.open(), tak nejdou 'mrtve klavesy'. Konkretne se pise .napr hacek a pismeno jako dva znaky. Vse se srovna po provedeni 'reload' dane stranky.

Prosim, mel byste k tomu nekdo nejakou radu ci mate podobne zkusenosti? Diky.

S pozdravem
Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/