prechod z Redhat na SUSE-rozdily (ot, long)

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Listopad 28 14:29:01 CET 2001

On Wed, Nov 28, 2001 at 11:47:51AM +0100, radek.karaffa na ct.cz wrote:

> Pokud rozumite tomu co to dela (myslim principielne),
> tak ano. Ovsem: vysledek = ano - lidsky faktor
> radek.karaffa na ct.cz

Samozřejmě tomu musím rozumět. Chtěl jsem jen naznačit, že RedHat
i SuSE poskytne stejný výpis, pokud je firewall stejně nastavený.
Jinými slovy tento výpis je na distribuci nezávislý a každý
správce má možnost (spíše povinnost) si ho důkladně prostudovat.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz