Souhrna dokumentace k jadru - zdrojakum

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Středa Listopad 28 12:48:17 CET 2001

Zdravim,
uz par dnu hledam, tapu,.... a stale nenachazim to co hledam, tj nejakou
komplexni dokumentaci k jadru. Potreboval jsem tam delat nejake drobne
upravy - vzdy jen zmeneni nejake konstanty v hlavickovem souboru, ale kdyz
clovek nevi ani jak se konstanta jmenuje, natoz v kterem souboru ji hledat,
tak je to docela problem. Vzdy se dostanu do situace, kdy vim co potrebuju,
ale nevim jak toho docilit a verte mi, ze noc stravena nad prochazenim 150MB
zdrojoveho kodu s nadeji, ze najdu to co hledam je opravdu neopakovatelny
zazitek. I presto, ze jsem nakonec nasel to, co jsem hledal, tak bych nejaky
ten manualek privital

Jen pro poradek - hledal jsem na docs.linux.cz, kernel.org, ll.cz,
linuxdoc.org a par odkazu z google.com, coz ale neznamena, ze jsem neco
neprehledl

Pavel Rauš

www.CPAN.cz - portal pouze o Perlu