Minolta 2200 DL - QMS tiskarna

Lukas Pibyl pribyl na entis.cz
Čtvrtek Listopad 29 09:33:22 CET 2001

Dobry den,

ja jsem kdysi delal HP Admin na siti s W95 stanicemi a Linux (RH 6.2CZ)
serverem. Zda se mi to podobne.  Nejdrive jsem z nektere W95 stanice nastavil
IP adresu HP Adminu a pak jsem jej mohl pridat jako tiskarnu na Linux  a
poskytovat pres Sambu do site aniz bych to nadale obsluhoval z W95. Funguje
to celkem bez problemu. Ovsem to bylo HP. S Minoltami mam bohuzel jen spatne
zkusenosti, alespon co se tyce jakehokoliv propojeni s PC.