instalace SuSE 7.3 eval - SOLVED

Roman Sobotka sobotka na zf.jcu.cz
Středa Listopad 28 13:12:29 CET 2001

> neni treba zanevrit, staci si precist
> http://sdb.suse.cz/cz/sdb/html/wessels_noapic.html

Ano, reseni se ukryva v pouziti "linux disableapic", nikoli ovsem "linux
noapic".

<povzdech>
Ne kazdeho napadne pri zatuhnuti instalace prohledavat supportni databazi
SuSE (ci psat do konference). Radu pripadnych uzivatelu linuxu asi neodradi
nic vic, nez ze se jim nepodari ani instalace linuxu. V pripade  noveho,
standartni PC vetsina lidi (nechci psat BFU)  ocekava, ze istalace
"alespon nejak" probehne.
Mozna by stacila zminka o moznych problemech na istalacnim CD (naco jako
install_troubles.txt).
</povzdech>

Roman Sobotka
Laboratory of Photosyntesis