instalace SuSE 7.3 eval - SOLVED

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Listopad 28 15:18:11 CET 2001

On Wed, Nov 28, 2001 at 01:12:29PM +0100, Roman Sobotka wrote:
> <povzdech>
> Ne kazdeho napadne pri zatuhnuti instalace prohledavat supportni databazi
> SuSE (ci psat do konference). Radu pripadnych uzivatelu linuxu asi neodradi
> nic vic, nez ze se jim nepodari ani instalace linuxu. V pripade  noveho,
> standartni PC vetsina lidi (nechci psat BFU)  ocekava, ze istalace
> "alespon nejak" probehne.
> Mozna by stacila zminka o moznych problemech na istalacnim CD (naco jako
> install_troubles.txt).
> </povzdech>

Každá distribuce se vyvíjí a v každé je něco nového a v každé
jsou nějaké chyby. Když jsem začínal s Windows, první připojení
k internetu mi trvalo 4 hodiny (to byl ještě IE 2.0), než jsem na
to přišel. V případě Linuxu mi to trvalo kratší dobu. Tenkrát mě
složitost instalace připojení ve Windows bohužel neodradila :-(

Proč by mě měla odradit instalace Linuxu? Instalace funkčního
Linuxu je jednodušší, než funkčních Windows :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz