Redhat vs. SuSE

Středa Listopad 28 13:15:15 CET 2001

On Wed, 28 Nov 2001, Petr Kania wrote:

> c) pouziji SuSE Linux LiveEval

LiveEval neni plnohodnotna distribuce. Neodkazujte na slint "musime si
vydelat penize", kdyz zde byla otazka neexistence ISO obrazu a moznosti
vlastniho vypaleni. "Muset si vydelat penize" neni argument proti tomu, ze
jine distribuce dostupne jsou (protoze jine distribuce si take
vydelavaji). Je to Vas postoj, ale neni to duvod k vubec nicemu (zejmena
pri dokazovani, ze Vase distribuce je v necem lepsi).

> ftp://ftp.suse.com/pub/README.iso-images.english
>
> Informace o instalaci prostrednictvim Internetu
> http://sdb.suse.cz/cz/sdb/html/lmuelle_suselinux_internet.html

> Nebo si muzete poridit originalni
> RedHat Linux 7.2 Professional za 10 300 Kc
> na http://www.linux-cd.cz
>
> BTW: nechtel jsem Vas napadat nebo Vam dokazovat prednosti urcite distibuce,
> smyslem byla pouze korekce informaci, ktere zde byly uvedeny, proto jsem take
> na casti prispevku neodpovedel, protoze spravnou odpoved neznam, resp. ta
> absolutni pravda neni tak zjevna

Prosim, nepodvadejte. Normalni cena RH US verze je 2880 Kc. Vase eMail
verze stoji $999 (tj. rekneme 30.000,- Kc), Enterprise server u SWS
21428,- Kc, na Vas WWW se nyni dostat nemohu (neodpovida, i kdyz se na nej
dopinkam).

Tohle me muze nejvic rozlobit, kdyz si zjednavate pravdu naprosto podlymi
a z prstu vycucanymi argumenty.

Fuj.

--
                        Milan Kerslager