Redhat vs. SuSE

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Listopad 28 12:35:21 CET 2001

radek.karaffa na ct.cz ve svém dopise z St 28.lis v 11:29 uvedl(a):

> Tohle mi neda, to je od zdroje, ale bohuzel mimo ...
V cem
> nevim, ja odpovidal. Obratte se na pana Prokopa novogear na novogear.cz,
> ten mluvil o nejakem bajecnem, velkem manualu ...
pokud odpovidate, vyslovujete osobni hodnoceni a nevite o cem je rec,
pak tomu dost dobre nerozumim

> Nebo zjednodusujete pristup k "Systemove a referencni prirucce"
> tistenou formou ? To chapu. Ale me vadi ta nemoznost volby.
Toto jsem mel na mysli. Dokumentace je nedilnou soucasti SuSE
Linuxu

> Sorry, nevidel jsem CZ baleni tesne po otevreni, myslel jsem ze DVD uz
> nekdo vyndal a pujcil si ho. To ze je tam DVD jsem se dozvedel z vasich
> stranek pri announci SUSE 7.1. Takze pokud dezinformace, tak z Vasi
> strany.
bohuzel se mylite
http://www.suse.cz/cz/press/press_releases/archive01/SuSE_Linux_71.html

> Ano, tuto moznost jsem vyuzil. Ale ta media koupil kolega soukromne.
> Neni to vzdy jednoduche nechat si koupit do prace neco, co nesouvisi
> primo s vydelecnou cinnosti. Mozna, kdyby to stalo pod 1000,- jako
> knihy, to nam jeste kupuji ...
SuSE Linux 7.2 CZ pro IA-32 za 1000 Kč
http://www.suse.cz/cz/press/press_releases/sl72sale.html

> Postavte se k otazce celem:
> NEMAM nikde v okoli nikoho s medii.
> a) musim jit do (e-)obchodu a vybalit 2.500,-Kc
> b) stahnu si instalaci z internetu.
c) pouziji SuSE Linux LiveEval

> Rad bych na tohle slysel odpoved.
ftp://ftp.suse.com/pub/README.iso-images.english

Informace o instalaci prostrednictvim Internetu
http://sdb.suse.cz/cz/sdb/html/lmuelle_suselinux_internet.html

> Dekuji, ale nepiju, radsi si prikoupim pameti,
> az zase sleze cena ;-)
Nebo si muzete poridit originalni
RedHat Linux 7.2 Professional za 10 300 Kc
na http://www.linux-cd.cz

BTW: nechtel jsem Vas napadat nebo Vam dokazovat prednosti urcite distibuce,
smyslem byla pouze korekce informaci, ktere zde byly uvedeny, proto jsem take
na casti prispevku neodpovedel, protoze spravnou odpoved neznam, resp. ta
absolutni pravda neni tak zjevna

--
S pozdravem,
Petr Kania