Flame end ...

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Listopad 28 13:24:45 CET 2001

Vzhledem k tomu, ze jsem se nachal unesti
a byl jsem za to po zasluze pokaran,
navrhuji si od ted pri jakemkoli mem nazoru,
ze musim reagovat na nektere bludy a mlzeni,
verejne KRATCE oznamit nesouhlas
a vyzvat protivnika na SOUKROME kolbiste.
Po skonceni bitvy prinesu kratkou tiskovou zpravu.

Doporucuji tez ostatnim.
V pripade vetsiho zajmu by bylo vhodne zavest
konferenci linux-flame, kam by se presunuly sporne debaty,
daji se sledovat, muzou se lidi pridavat a odpadat ....

PS: ja se totiz nepripojuji modemem, tak mi to nedoslo,
co to muze byt za mor i ekonomicky ... sorry

Dekuji
radek.karaffa na ct.cz