Flame end ...

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Listopad 28 15:27:17 CET 2001

On Wed, Nov 28, 2001 at 01:24:45PM +0100, radek.karaffa na ct.cz wrote:
> Vzhledem k tomu, ze jsem se nachal unesti
> a byl jsem za to po zasluze pokaran,
> navrhuji si od ted pri jakemkoli mem nazoru,
> ze musim reagovat na nektere bludy a mlzeni,
> verejne KRATCE oznamit nesouhlas
> a vyzvat protivnika na SOUKROME kolbiste.
> Po skonceni bitvy prinesu kratkou tiskovou zpravu.
>
> Doporucuji tez ostatnim.
> V pripade vetsiho zajmu by bylo vhodne zavest
> konferenci linux-flame, kam by se presunuly sporne debaty,
> daji se sledovat, muzou se lidi pridavat a odpadat ....
>
> PS: ja se totiz nepripojuji modemem, tak mi to nedoslo,
> [...]

Přimlouval bych se za název linux-polemika nebo ještě jednodušeji
polemika na linux.cz, přeci jen by tam nemusely být nutně jen flame :-)

Jsem modemista, tuto debatu jsem sledoval a nevadila mi.
Vzhledem k tomu, že jsem se do ní vlastně také zapojil,
uznávám, že by jí jinde bylo lépe a dalo by se diskutovat
o to vášnivěji :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal