tty (console) bez VGA [was: Re: Smysl a clenove konference]

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Středa Listopad 28 14:41:21 CET 2001

zdravim,

dobra inspirace je arch/mips/sgi-ip22/setup.c - toto jeste neni v
oficialnim jadre (sam doufam, ze k tomu brzy dojde :-)), je treba stahnout
cvs:

$ export CVSROOT=:pserver:cvs na oss.sgi.com:/cvs
$ cvs login
CVS password: cvs
$ cvs co linux/arch/mips/sgi-ip22

a protoze tohle neni prima odpoved a nevim, kolik prace bude treba, aby to
na i386 fungovalo podobne, zbyva vysvetlit, proc jsem ji vlastne psal.

On Wed, 28 Nov 2001 martin.kula na deltaes.cz wrote:

> Zdravim
> Tak se mi stala zvlastni vec. Po mem dotazu na tty bez VGA se kolegovi,
> pravdepodobne pres ICQ,

talk. a po vasem dotazu se tak stalo zcela nahodou.

> ozval nekdo z tehle konference a zajimal se o to k cemu to potrebuji,
> ze problem neni trivialni odpoved do konference ze psat nebude,
> pripadnou pomoc mi nabidl uplatou (byt symbolickou);-(((((((((

to sem teda netusil, co se semele kvuli jednomu pivu :-/ za kazdou vetou
byly nejaky smajliky. zkratka se mi to zdalo jako zajimavy problem a pokud
byste mi poskytl dodatecnou motivaci (to pivo :-)) asi bych se tim zacal
zabyvat.

> Delal strasne chytryho

i toto... jak jste na to prisel? (skime, on se ti koukal pres rameno?)

> pritom stacilo do konference napsat neco ve smyslu Jooooooooo o tom
> vim, resit to (ne)jde, ale rozhodne to neni trivialni ... nebo tak
> neco, kdyz uz se nechce (nebo nemuze) vyjadrit konkretne, eventuelne
> drzet hubu ......

1) drzel jsem hubu (az do ted)...
2) ptal jsem se proto, ze me tak trochu zajimalo, co se tam kuti.
3) otazka sla na skima, priste se treba zepta co delam ja... obcas je
   dobre vedet na cem kdo dela (kdyz budu potrebovat komercni pomoc, vim
   kam se obratit)
4) presnou radu vam stejne dat nemuzu, protoze tady nemam zadny PEECEE, na
   kterem bych to mohl vyzkouset a rady typu, "snad by mohlo
   fungovat..." je lepe nedavat. sorry.
5) k psani do konference jsem nemel zadny duvod, stejne jako jsem nemel
   zadny duvod psat vam osobne. na talku jsme se bavili o necem uplne
   jinem a tohle bylo znineno znacne mimochodem.

> No to jsem netusil jaci kreteni se mohou mezi lidem linuxovym taky
> vyskytnout. ;-((((((((((((((

hele, to je taky dobry. na zaklade ceho si o tech kretenech tvorite
usudek?

> Nevim o koho jde, ale pisu to sem aby jste si udelali obrazek co se
> vsechno muze stat. (nebo kdo se muze stat ? :))))))))))))

to jste se mel jit radsi projit na cerstvy vzduch. sedet cely den v
kancelari se negativne projevuje na dusevnim stavu - lide byvaji
precitliveli, impulsivni...

> Dotycnemu timto sdeluji at si necha sve rozumy pro sebe a neobtezuje!

co? on vas nekdo obtezoval? no to by se melo nekam hlasit! takove
prikori... je tim jeste nekdo rozhorcen stejne jako ja? ;-)

hezky den,
ladis

ps: omlouvam se za ponekud delsi a v podstate zbytecny mail. stejne
zbytecny, jako ten, na ktery reaguji. protoze se pan kula neobtezoval
zjistit, jak se veci maji a dal pruchod "spravedlivemu" rozhorceni nad
kreteny z rad linuxoveho lidu, zvolil jsem tuto cestu. zjisteni me adresy
by stalo jedinnou otazku. presto nebyla polozena (a pokud byla, tim hur).
proc?

jinak by, myslim, neskodilo trochu zklidnit. nebo byl na dnesek vyhlaseny
nejaky flame day? ;-)