Smysl a clenove konference

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Listopad 28 15:00:13 CET 2001

On Wed, Nov 28, 2001 at 11:44:44AM +0100, Radek Vybiral wrote:

> A co je na tom jako spatneho?
> Kdyz na to dotycny neprijde sam a nema na to cas, aby to hledal, tak si to
> muze nechat od nekoho udelat.
> Zijeme v ere sluzeb, myslite si, ze pokud je Linux k dostani za
> manipulacni poplatky ze to tak musi byt i se sluzbami spojenymi s Linuxem?
> R.V.

Souhlasím. Kdybych všem lidem radil zadarmo, umřel bych hlady a
navíc by po mně sociální a zdravotní pojišťovna vymáhaly pojistné.
Jsem OSVČ a to snad hovoří za vše.

Člověk z něčeho také musí žít, ne? Proč si nenechat zaplatit za
služby, které poskytuji, byť na GNU platformě? Je to jen otázka
poptávky a nabídky. Pokud někomu stačí pro vyřešení problému
sledování FAQ, konference, vyhledávače atd, nepotřebuje placenou
službu.

Je problém takovou nabídku odmítnout a přitom se nerozčilovat?
Navíc dotyčnéhoho označit za kreténa? Já to nebyl, na mě se to
v tomto případě naštěstí nevztahuje :-)

Komerčních nabídek mi chodí asi 50 denně. Nerozčiluji se a
nereaguji na ně. V horších případech upravím .procmailrc

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz