Redhat vs. SuSE

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Listopad 28 15:26:34 CET 2001

odpovezte mi prosim PRIVATNE:
Kdyz vezmu RH7.2en a pridam k tomu baliky, ktere docancaji cestinu
jak se to ma jmenovat ? "Karel 1.5 (RH7.2en + cz)" ?

Kvuli cemu ale pisu:
A abychom byli v obraze,
nekteri dalsi vydelavaji na vydelecnem pristupu tech,
kteri na to (na rozdil o techto) pravo maji ...
tohle jsem ted dostal soukromne:

> pokud je jediný problém v tom, že nemáte v okolí nikoho s médii,
> nechcete SuSE 7.2 stahovat z internetu a nechce se Vám dávat
> 2500,- Kč za balík s manuály (já jsem za něj dal 2000,- vč.DPH),
> mohu Vám nabídnou kopii včetně dokladu (faktury) za 600,- Kč.
>
> S pozdravem [cenzored]

8CD mne stoji 150Kc, zbytek je asi za praci s vypalovanim ...
jo, jo, ..
pirati ne-open SW to maji horsi, tam kopiruji nelegalne,
ale tady zcela legalne, pekna zivnost ... co na to asi SUSE ...

*** nechci prosim odpoved, to jen tak na zamyslenou ***

radek.karaffa na ct.cz