graficka karta

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Listopad 28 16:17:54 CET 2001

Hezky den vsem,

Mozna trochu offtopic, ale potreboval bych poradit ohledne vyberu
graficke karty - s tou starickou S3 ktera mi bez problemu slouzila az doted
se bohuzel neda koukat na video a o nejakem skalovani okna
v mplayeru (myslim zmenu velikosti) si mohu nechat jen zdat...

Rad bych mel neco s TV vystupem a podporou OpenGL
a cenou max. kolem 2000 Kc.
Chci se taky obcas kouknout na video a treba
i zkusit nejakou-tu hru, narocne CAD aplikace a pod.
neprovozuji.

Prosel jsem si archiv konference a penguin-hardware,
takze zatim mam tyto favority:

AGP RIVA TNT2 Ultra 32MBTVout
AGP nVidia GF2MX 200 32MB TVou
AGP ATI Xpert 2000PRO 16MB TV
AGP ATI Xpert 2000PRO 32MB TV

Mohl by mi, prosim, nekdo poradit poslat tip nebo
pomoci v orientaci?
Velmi by mne zajimala osobni zkusenosti a dojem,
jake jsou problemy s ovladaci a pod.

S tim ze budu muset upgradovat XServer na 4.X
a pravdepodobne i RH6.2 jsem smireny :-)

Dekuji za jakykoliv tip.

Petr,  pcernoch na imc.cas.cz