graficka karta

Jan Houstek Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Středa Listopad 28 19:22:53 CET 2001

> Rad bych mel neco s TV vystupem a podporou OpenGL
> a cenou max. kolem 2000 Kc.
> Chci se taky obcas kouknout na video a treba
> i zkusit nejakou-tu hru, narocne CAD aplikace a pod.
> neprovozuji.
>
> AGP RIVA TNT2 Ultra 32MBTVout

Mam presne tuhle kartu (stroj je Celeron 366). XFree 4.1.0.1, binarni
modul od nVidie (na ktery tu kdysi plno lidi nadavalo, protoze je jednak
closed a jednak byl docela nestabilni. Asi od zari je nova verze a u te uz
jsem problemy se stabilitou nepozoroval.)

Mplayer v pohode s -vo xv i -vo sdl, hardwarove zvetsovani v pohode,
aviplay taky v pohode, OpenGL v pohode, quake3-arena stejne rychly jako na
Windows, posouvani okenek i s obsahem po desktopu plynule.
Mel jsem pre tim taky nejakou starickou S3. Po upgradu X-ka uplne ozila,
muzu doporucit.

Jeste k tem ovladacum, ja jsem je stahnul, tak nejak nainstaloval, zmenil
jednu radku v XF86Config-4 z nv na nvidia, pridal glx modul a ono to jelo
:-) Je ale mozne, ze jinde se pri instalaci nejake potize objevi, vsak to
zname ...

--
Honza Houstek