SIS630 v Umax notebooku

Hanus Adler had+dated+1007446995.61c64b na integralis.cz
Čtvrtek Listopad 29 07:39:22 CET 2001

On Tue, 27 Nov 2001 20:34:02 +0000 (UTC), Peter Hanusiak <hanusiak na sozo.fns.uniba.sk> wrote:
> potreboval by som pomoct pri rozbehavani grafiky SIS 630 v notebooku
> UMAX ActionBook. V XFree 4 sa to detekuje spravne ale napriek tomu to
> nejde ked sa spusti testovaci rezim. Obraz sa rozpadne a uz to nejde
> prepnut ani do konzoly. Hladal som na Inete a zatial som stretol iba
> otazky ako moja. Vie niekto ako na to?

default X se mi sice podařilo rozběhat (ale je to dávno a příslušný
XF86Config už asi těžko najdu), ale nefungovalo přepnutí do konzole, tak
jsem místo toho začal používat X na framebufferu, což funguje uspokojivě
(jen mi trochu schází akcelerace a Xv extensions).

[root na dwarf ~]# grep vga /etc/lilo.conf
vga=0x317

[root na dwarf ~]# rpm -qa |grep "XFree.*FB"
XFree86-FBDev-3.3.6-38

svoje XF86Config* jsem dal na http://www.integralis.cz/x.tar.gz

Obecně bych chtěl před UMAXem varovat. Jejich support nereaguje na
otázky a (mám Actionbook 570T) nepovedlo se mi rozběhat X (kromě fbdev)
ani s použitím http://www.sis.com/support/driver/linux.htm, nefunguje IR
port (přestože by měl být podporován modulem smc-ircc.c; jestli tohle
někomu chodí, ozvěte se prosím), nemá sériový port a s USB má problémy
(viz můj předchozí post v cz.comp.linux), baterie sice vydrží skoro 3
hodiny provozu, ale po zasleepování vydrží max. 8-9 hodin, což považuju
za hrozně málo -- můj předchozí notebook vydržel spát skoro týden. Ale
abych nebyl jen negativní -- je rychlý, hezký, lehounký, laciný...

zdravím

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."