SIS630 v Umax notebooku

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Listopad 29 10:05:15 CET 2001

had+dated+1007446995.61c64b na integralis.cz (Hanus Adler) writes:

> default X se mi sice podařilo rozběhat (ale je to dávno a příslušný
> XF86Config už asi těžko najdu), ale nefungovalo přepnutí do konzole, tak
> jsem místo toho začal používat X na framebufferu, což funguje uspokojivě
> (jen mi trochu schází akcelerace a Xv extensions).

  Chtěl jsem Vám odpovědět již dřív, ale nemohl jsem najít váš příspěvek, teď
někdo odpověděl a našel jsem ztracenou nit ... Zkuste ...

  http://www.v0jta.net/gericom/gericom.php3?&menu=4

  ... funguje mi všechno, ovladač je sice staršího data, ale jestli se Vám
chce kompilovat nejnovější ovladač, tak Vám můžu poslat patch, který to
zprovozní také. Mně se to kompilovat nechce, resp. teď nemám kde, takže nemůžu
sloužit.

  Funguje všechno a celý trik spočívá asi v tomto: není dostatek informací od
vendora, není možnost uspokojivě vyřešit kombinaci tohoto čipu s LCD
displayem. Obchází se to tak, že si vlastně nastavíte konzoli do frame
bufferu, nastavíte si naprosto stejné rozlišení a barevnou hloubku jakou
chcete v Xech, pak patchnete ovladač na něco jako ...

Option "VesaFBHack" "On"

  ... a on při inicializaci obchází, resp. přeskakuje volání funkcí ...
SISSetMode(pScrn, pScrn->currentMode); a následně
SiSSetMode(xf86Screens[scrnIndex], mode);... Potom funguje všechno,
akcelerace, přepínání na konzolu a zpět, ...
  BTW nepoužívejte ani SiS frame buffer z jádra, nefunguje úplně stejně,
musíte na to použít Vesa FB.

P.S. Pokud by jste k tomu něco potřeboval, napište mi off-list, konferenci moc
nečtu, protože je to tady samej "blábol" a když už, tak mně musí trknout
Subject ...

--
Robert V0jta

  The abuse of greatness is when it disjoins remorse from power
                                      -- William Shakespeare, "Julius Caesar"