emailovy klient Linux,Win

Martin Lebeda Lebeda na cims.cz
Čtvrtek Listopad 29 08:19:26 CET 2001

Uff, omlouvam se za kodovani predchoziho mailu, opet jsem ze sebe udelal blba.

Vcera jsem upgradoval svuj mutt na 1.3.22 a asi nebude tak uplne stejny jako
ten predchozi, je to nazorny priklad nezvladnuti zakladni obsluhy programu.
Vlastne jsem chtel u muttu pod windows upozornit na problemy a urcite se mi to
povedlo. :-((

On Wed, Nov 28, 2001 at 11:46:09AM +0100, Radovan Garabik wrote:
> Jiri Mares <jirka na edoras.cz> wrote:
>  : Dobry den
>
>  : Poradte mi nekdo nejakyho emailovyho klienta, ktery pracuje na obou
>  : platformach (Linux a Win).
>  : Zatim pouzivam klienta v Mozile, ale moc se mi nelibi. Jde o to, abych
>  : na jednom pocitaci mohl nastavit stejne datove soubory s emailama, abych
>  : tak mel stejne emaily v Linuxu i ve win.
>
> mutt?

Presne to pouzivam, mutt je v linuxu doma, takze tam neni problem. Ovsem
ve windows se musi nainstalovat prostredi cygwin a pak mutt. Ja jsem si jej
zkompilovat sam, protoze neumi pouzivat maildir na NTFS, musel jsem opravit
oddelovac v nazvu souboru z ':' na ';', pak to jede. Co mi jeste nebezi je
informace o tom, ze ve schrance je nova posta, at pouziju format mbox, nebo
maildir. V teto souvislosti - nema to nekdo vyresene (pod cygwin)? Jinak bezi
docela dobre, ale mutt je jen mua, potrebujete jeste dodat editor, gnupg,
fetchmail, maildrop (procmail), ssmtp (sendmail), urlview, links (lynx), aby to
vubec delalo to co ma, programy ktere bezi primo pod windows a nejsou
kompilovane pro cygwin, spolupracuji jen velmi obtizne, take se mi dnes spatne
ukazuje cestina - aplikace jsou iso a zobrazeni je 1250, nastesti to jsou jen 3
pismena (zstZST). Ja jsem to udelal, zacit znovu bych uz dnes nechtel...
Nepouzivam jen mutt, ale i nekolik dalsich s postou nesouvisejicich aplikaci.
Pro hovori moznosti teto kombinace zpracovani posty, nikdy mi to nespadlo,
nezaseklo pocitac (narozdil od outl.), je to rychle, pouziva std. format
mailboxu.

Doporucit nekomu mutt pod windows je hezke, ale rozhodne to neni snadna cesta,
urcite bych asi zvazil, zda se mi to vyplati. Na druhou stranu kdyz uz jsem to
zprovoznil, rozhodne bych dnes nemenil (za jineho postaka).

Martin

--
  ...nebruc, taky jsi se ucil...
   ___