DNS & multiIP hosts

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Listopad 29 10:31:05 CET 2001

> problem neni v DNS serveru ale v definici DNS. Co delat s DNS servery
> po
> celem svete, ktere si jiz nakesovaly IP1? Ty se znovu (po dobu
> platnosti
> cache dat) ptat nebudou a o tom, ze si matersky DNS pro domenu preje
> aby nyni zila IP2 se nedozvedi.
>
> D. Toman
Kedze je to vnutorny DNS ktory nik z vonku nevidi a nie je cachovany
len vo vnutri domeny na zalozny DNS tak by to bolo OK a zdoraznujem
ziadne problemy by neboli s updatom, lebo primarny DNS mam vsade uvedeny
len ten jeden.
Co sa tyka poznamky load balancing & fault tolerant to je prave to
co dana firma ponuka ale pri vypadku master servera z tych dvoch
je dana funkcnost v cudu. Totiz je to odolne len pri vypadku toho servera,
ktory
nie je master. Tento problem vrajze riesia cez DNS server (dal som na nich
dotaz
cez aky, ale doteraz mi neodpovedali). Zda sa mi, ze od DNS chcu
nemozne. Ja som sa len chcel ubezpecit ci nahodou nieco take nie je
mozne cez poskytnutie 2 IP adres z DNS a pouzitim nejakeho konkretneho
weboveho klienta, ktory to zvladne.

Igor